Nieuws

CARNAVAL

27-02-2017 16:08
Vrijdag 3 maart: carnaval in de kribbe!!!! IEDEREEN VERKLEED.
Lees meer

35 jaar dienst

14-02-2017 17:07
In januari werd de verpleegkundige, Jeannine, in de bloemetjes gezet. We bedanken haar voor haar 35 jaar trouwe dienst in ons kinderdagverblijf.                
Lees meer

Bijkomende sluitingsdag 2017

23-01-2017 12:14
Beste ouders, op vrijdag 19 mei 2017 is de kribbe gesloten owv een pedagogische studiedag voor het personeel. Gelieve dit goed te noteren in jullie agenda.
Lees meer

Resultaten tevredenheidsmeting bij de ouders

16-01-2017 15:26
Beste ouders, in oktober hielden wij een tevredenheidsmeting bij jullie om onze kwaliteit voortdurend bij te werken. In bijlage vind u de resultaten. Bedankt voor jullie medewerking! resultaten Enquete.doc (193536)
Lees meer

Fijne feestdagen

23-12-2016 12:04
Beste ouders, wij wensen jullie fijne feestdagen, samen met jullie kindjes en familie en zien jullie graag terug op dinsdag 3 januari.
Lees meer

Sinterklaas

06-12-2016 17:43
De sint bracht vandaag cadeautjes voor alle groepen, terwijl de kindjes sliepen. De baby's kregen extra slabbetjes, kleine ballen, slaapmuziekjes en zijligkussentjes. De peuters kregen extra grote bakken om ontdekingsmaterialen in te doen, grote ballen, kleine balletjes, muziekcd's,...
Lees meer

Grote peuters naar het bos

29-11-2016 15:08
In oktober gingen de grote peuters op uitstap naar het bos. Je kan alle foto's van deze uitstap bekijken via een link. Bij de foto's van spetters en rakkers (in de rubriek foto's) staan 4 foto's van het bos. Onder deze foto's kan je de link terugvinden voor de rest van de foto's. Nog een warme...
Lees meer

Fotograaf in de kribbe

25-11-2016 15:17
Niet vergeten: maandag 28/11 en dinsdag 29/11 komt de fotograag in de kribbe
Lees meer

Tevredenheidsenquête voor de ouders

13-10-2016 12:17
Beste ouders, Tweejaarlijks houden wij een tevredenheidsenquête bij onze ouders. Deze formulieren worden deze week in de kastjes van de kindjes gelegd. Gelieve deze in te vullen en in de doos in de gang te deponeren vóór 4 november. Jullie helpen ons zo om de kwaliteit van ons kinderdagverblijf te...
Lees meer

Dag van de kinderverzorg(st)er

12-10-2016 08:00
DAG VAN DE KINDERVERZOR(ST)ER Op deze dag willen we al onze personeelsleden nog eens extra bedanken voor hun dagelijkse inzet in de kribbe. En u mag hen vandaag zeker een extra schouderklopje geven!  
Lees meer
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>